Paine cu boabe de arahide

Ingrediente
300 ml apa  calda
2 linguri de zahar
1 lingurita de sare
10 g drojdie uscata
2 linguri de ulei
faina cat cuprinde
cateva boabe de arahide

Mod de preparare

Pentru început am cernut de două ori făina ca să se îmbogăţească cu particole de oxigen şi să crească mai bine aluatul. Apoi am amestecat drojdia cu zahărul, şi am turnat puţină apă + o lingură de făină. Am amestecat bine şi am lăsat să dospească pentru minim 15 minute. 
Apoi am amestecat intr-un lighen făina cu apa calduţă rămasă, uleiul şi am incorporat şi maiaua opţinută mai înainte. (drojdia crescuta)
Am plămădit aluatul şi l-am acoperit cu o folie alimentară, după care l-am pus la loc cald pentru dostpit. 
După ce şi-a triplat volumul , am format biluţe din aluiat şi din nou l-am lăsat să se odihnească de data asta pe masă. Apoi am impletit aluatul si l-am decorat cu boabe de arahide prajite. Am încins cuptorul la 160 de grade. Apoi am pus aluatul în vase pentru copt.  Am pus pâinica sa se coacă la 160 de grade aproximativ 15 minte, după care am ridicat temperatura până la 180 de grade şi la final am făcut proba scobitorii. 



Comentarii

Postări populare