Hrişcă cu nucă şi legume înăbuşite ( de post)




Ingrediente


250 g hrişcă
3 cepe medii
un morcov mare
4 roşii proaspete sau congelate
5 nuci 
condimente după gustul fiecăruia
sare
piper
ulei 
apă 500 ml

Mod de preparare
Se taie ceapa şi se trage la tigaie până devine un pic rumenă.
 Apoi se curăţă şi se feliază morcovul după plac. Eu am preferat să il răzuiesc cu cuţitul cu care am curăţat şi coarja lui.
 După care se adaugă peste ceapa deja rumenă şi se adaugă condimentele . Eu am adaugăt un mix de condimente orientale.
Urmează să se decojească nucile şi să se adauge împreună cu roşiile la înăbuşit sub capac vreme de 7 minute. 

După care se adaugă hrişca şi apa şi se lasă la foc încet să fiarbă până se epuizează toată apa. Obţional se poate de adaugat şi usturoi pe final pentru a reda un gust şi o aromă mai specială .


Comentarii

Postări populare