Tort cu cremă de ciocolată

 Aluatul pentru pandispan clasic arata asa. Reţeta o găsiţi la celelalte torturi de pe blog. Conţine 7 gălbenuşuri,  şi 7 albuşuri malaxate cu 250 g de zahăr şi amestecate cu 7 linguri de făină.
 Acesta este blatul copt deja care a fost secţionat în două după ce s-a răcit.
 Asta e crema de ciococlata obtinuta din praf pentru crema malaxata cu lapte si 3 linguri de zahar pudra.
 Apoi tortul se unge pe printre straturi cu cremă şi deasupra la fel se unge cu crema rămasă ce se nivelează frumos cu o spatulă.


 Etapa finala arată aşa. Desupra am topit ciocolată neagră şi am folosit un beţişor de bambus pentru a crea ornamentele.

P.S.Acest tort l-am copt azi pentru o ocazie specială. Azi familia noastră sărbătoreşte împlinirea a 6 ani de căsnicie şi de momente fericite şi nu numai, trăite împreună. Acum pot spune că sunt o femeie împlinită ce are un soţ iubitor şi un băieţel dulce de tot care sunt pentru mine tot ce am mai scump pe lume. În viaţă sunt şi rele şi bune dar, dacă nu avem o familie care să ne fie aproape atunci când ne e bine sau rău, degeaba trăim pe pământ. Pentru mine nu poate fi nimic mai frumos decât o familie fericită! Încerc să îmi fac familia fericită şi sper că datorită familiei mele voi trăi o viaţă frumoasă şi împlinită la propriu, mereu!
Vă iubesc, scumpii mei Marin şi Bogdan şi nu în ultimul rând te iubesc şi pe tine scumpă fiică Amedeia care ne priveşti de sus unde eşti deja pe vecie, alături de îngeri!

Comentarii

Postări populare