Supa crema de fasole, zucchini, gogosari si vanata
cream bean soup

Ingrediente:

Fasole albe marunte 500g
 5 zucchini mici
2 gogosari verzi
o vanata medie
doua cepe mari
3 rosii medii
2 frunze de dafin
piper negru proaspat macinat
sare de mare grunjoasa
ulei
apa
patrunjel

Mod de preparare:

Pentru inceput am pus la inmuiat din timp fasolele . au stat in apa aproximativ 4 ore. Dupa care le-am scurs apa in care s-au inmuiat si am adaugat in cratita apa curata, le-am pus la foc. Cand erau aproape fierte, am adaugat si restul ingredientelor taiate mascat, frunzele de dafin, sarea de mare grunjoasa.

Am mai lasat sa fiarba impreuna cu legumele inca 15 minute. In acest timp am pregatit ceapa prajita. 

Dupa care am malaxat cu blenderul direct in cratita in care au fiert legumele. 
Am pus apoi in farfurie, iar deasupra am adaugat ceapa prajita si am asezonat cu frunze de patrunjel. Deasupra supei am macinat piper negru.

Vreau sa remarc ca aceasta este una din cele mai gustoase si simple , dar mai ales usor de preparat supa crema din toate cate am incercat. Recomand cu incredere, o sa va placa la sigur!
Pofta mare sa aveti la gatit :)




Comentarii

Postări populare