"Pelimeni" sau coltunasi cu carne de vita si coltunasi cu ficat de gaina


"Pelimeni" sau coltunasi cu carne de vita si coltunasi cu ficat de gaina

Ingrediente:
Pentru aluat:

4 oua
500g de faina alba
o lingurita de sare

Pentru umplutura:

 6 cepe medii
tocatura din carne de vita 400g
piper negru
 sare 
ulei
ficatei de gaina 500g
unt 50g

Mod de preparare:
Pentru inceput am plamadit aluatul din acele 4 oua, faina si sare . Insa din timp mi-am pregatit umplutura. Am prajit ceapa maruntita prin blender, apoi am adaugat tocatura din carne de vita, sare si piper negru. Am prajit un pic carnita ca sa nu fie cruda. La fel am facut si cu ficateii de gaina. am prajit ceapa deja tocata prin blender, apoi am tocat in blender ficateii si i-am prajit pe tigaie cu adaos de piper negru si sare.
Urmatorul pas a fost sa fac doua bilute din acel aluat si sa ma apuc de cel mai interesant si placut lucru; modelarea.

Dupa ce am intins prima foaie de aluat am pus intr-un castron apa la foc cu putina sare.

Apoi cu un pahar am facut aceste cercuri din aluat. 
Dupa care am adaugat in fiecare din ele umplutura din carne de vitel.
Am modelat in felul acesta coltunasii.

Apoi i-am pus in apa ce clocotea deja pe foc.

Urmatoarea etapa a fost sa modelez si coltunasii cu umplutura din ficatei.



Dupa care i-am pus s pe astia la fiert.

Si in final cand i-am scos am adaugat unt peste ei.
Iata ca am prins curaj sa scot la bun sfarsit aceasta reteta cap-coada.
Tare ma bucur de rezultatul final. Drept ca mi-a furat mult timp reteta asta, insa in cele din urma am primit o satisfactie enorma cand am savurat din acesti coltunasi deliciosi. :)







Comentarii

Postări populare