Pateuri cu visine de post


Pateuri cu visina de post
Cherry pies

Ingrediente:




Faiana exact cat vedeti in imagini
250 ml de apa calduta amestecata cu 7 grame drojdie uscata , 3 lingurite de zahar si una de sare+ 40 ml de ulei. Si aproximativ 500 de grame de visine.
Am amestecat intr-un bol toate ingredientele. Dupa care am pregatit masa de lucru si am uns-o cu ulei.








Le-am pus la copt in cuptorul preincalzit la 22o de grade timp de 30 de minute.
Am postat de data asta reteta mai mult in imagini fara prea multe comentarii. Stiu ca tot ce se vede se memorizeaza mai bine. Dar vreau sa zic ca au iesit niste pateuri deosebit de puhave , cu talpa crocanta. O mica remarca am doar. Cand am stins cuptorul, le-am uns cu infuzie de apa cu cafea solubila. Apoi le-am mai lasat in cuptorul deja stins pentru 10 minute. Astfel le-am dat un pic de culoare. Inainte de a le pune la cuptor, le-am presurat zahar deasupra fiecarui pateu.

Tin sa multumesc fetelor dintr-un grup culinar care mi-au sarit in ajutor cu retee pentru aluat de post, verificate. 
Desigur ca au iesit minunate, deoarece le-am facut cu mare drag!


Comentarii

Postări populare