Parjoale din carne de vitel preparate pe aburi 

Ingrediente:

Tocatura din carne de vitel din comert 700g
o ceapa mare
2 oua de casa
sare 1 lingurita
piper negru proaspat macinat 1/2 lingurita
ulei

Mod de preparare:

Am tocat in robotul de bucatarie ceapa, am adaugat carnea deja tocata , 2 oua, sarea si piperul si iar am tocat foarte putin ca sa amestec ingredientele foarte bine. Am incins uleiul intr-o tigaie si le-am dat un pic de culoare rumenindu-le foarte putin . Urmatorul pas a fost sa le pun pe baia de aburi in multi cooker. Au iesit atat de delicioase , fara gustul autentic de usturoi. Erau moi. foarte bune. Cred ca  mai ales iubitorii de carne le pot aprecia la maxim ( asa precum a fost incantat si sotul meu). Eu de la o vreme mai putin prefer carnea, daca ar fi dupa mine, m-as face vegetariana . Acum la sigur nu pot, caci am un bebelus micut care trebie alaptat . Insa cine stie poate cand vor creste mari copiii mei in viitor, voi deveni vegetariana si eu. Pana atunci, vreau cu timpul sa optez pentru o alimentatie sanatoasa, insa am multe de invatat inca la acest capitol.


Comentarii

Postări populare