Naked cake " Amedeia" cu crema de caramel sidefie.


Ingrediente:
7 oua
faina 8 linguri
vanilie naturala zdrobita cu tot cu coaja
zahar 250g pentru blat si 5 linguri pentru crema
praf pentru desert cu bucatele de capsne scate de la Dr. Oetker
alune de padure 100g
unt 25 g
inimioare decorative de la Dr. Oetker
sirop de prune ( din dulciata de prune)
apa 400 ml

Mod de preparare:
Am copt doua blaturi de pandispan.  Pandispanul l-am facut dupa reteta clasica din 7 galbenusuri si 7 albusuri malaxate aparte cu cate 125 de grame zahar si vanilie . Dupa ce am amestecat galbenusurile si albusurile malaxate aparte, le-am pus intr-un bol si am adaugat acele 8 linguri de faina incorprand cu spatula  foarte incet faina. Am amestecat doar intr-o directie de jos in sus. Dupa care am pus jmate din aluat in vasup pentru copt in multicooker, iar cealalta jumate de aluat am pus-o intr-o tigaie unsa cu unt la 160 de grade in cuptor timp de 45 de minute. In multi cooer am pus sa se coaca la regimul " vipecika". Intre timp am preparat crema.

Am folosit continutul din acest pachetel diluat in 400 ml de apa rece, desi in instructiune scrie ca se dilueaza cu lapte, am ales sa fac cu apa. Am mai adaugat 2 lingurite de zahar . Am malaxat compozitia mai intai la viteza minima a mixerului dupa care am malaxat 3 minute la cea mai mare viteza. A iesit o astfel de crema.
Cand blaturile s-au racit le-am sectionat in doua jumatati fiecare, au iesit 2 mici si doua mari.

Apoi am inceut a unge straturile cu crema data.

Deasupra  pe ultimul strat am turnat crema  pregatita astfelt. Am pus intr-un vas 5  lingurite de zahar si am adaugat 2 linguri de sirop de prune si 25 de grame de unt. Am topit  compozitia la foc incet. Cand am turnat ea se intarea, trebuie de turnat rapid si de intins grijuliu cu o spatula peste blat. Am decorat cu alune si inimioare. Deasupra este crema caramel sidefie,
Un deliciu adevarat!
Amedeia scumpa noastra fiica, te ibim enorm!!!

P.S. Ea a plecat sa se bucure de fericirile Raiului alaturi de ingeri si Dumnezeu inca 2 ani in urma pe data de 12 septembrie 2013.
Acest tort l-am dedicat printesei noastre care a decadat din cauza unei maladii incurabile " cancer" avand o diagnoza incompatibila cu viata!

Ea de acolo de printre ingeri ma motiveaza sa traiesc frumos, stind cat de mult a suferit si cat de mult a iubit viata!

Era micuta de tot, avea doar un an si 5 lunisoare cand ne-a parasit si a zburat catre ingeri, dar ne-a lasat in urma multe amintiri frumoase.

Cu mult drag....Tatiana!



Comentarii

Postări populare