orez



Orez " o zi frumoasa sa ai" :)

Rice " have a nice day" :)
Ingrediente:




Orez 200g
apa fiarta clocotita 1 litru
sare o lingurita
unt 50 de grame
salam " Bavaria" 2 felii
un morcov fier
o rosie feliata
20 ml de suc de rosii

Ingredients:
Rice 200g
1 liter boiling water boiling
a teaspoon salt
50 grams butter
salam 'Bavaria' 2 slices
a carrot iron
a tomato sliced
20 ml of tomato juice
Mod de preparare:
Se fierbe apa si se adauga sarea, cand apa clocoteste se pune orezul spalat in mai multe ape.
Dupa care se lasa sa fiarba pana devine moale. Apoi se strecoara orezul ca sa nu ramana apa in plus. Urmeaza sa se puna untul in orez. Se pune pe un platou si se modeleaza cu o spatula o forma oarecare. eu i-am redat forma patrata.
Deasupra am aranjat 2 felii de salam taiate in jumatati. Am turnat suc de rosii in orificiul ramas de la salam si am decorat cu morcov fiert. Deasemenea pe platou am aranjat felii din o rosie si un morcov fiert si curatat .


 https://www.facebook.com/groups/163324700675129/


Comentarii

Postări populare