Desert din clatite asezonate cu frisca si ornamente din zahar colorat


Ingrediente:
3 oua
5 linguri de faina
500 ml lapte
1/3 lingurita de esenta de vanilie
2 linguri de zahar
2 linguri de ulei floarea soarelui
frisca din comert
dulceata din prune
ornamente din zahar colorat

Mod de preparare:
 
 Mai intai am malaxat ouale cu zaharul cu adaos de esenta de vanilie. Apoi am adaugat cate o lingura de faina cernuta si am malaxat din nou. In cele din urma am adaugat si uleiul. Dupa care am prajit pe tigaie foile de clatite. Am taiat  foile in 4 bucati fiecare si am cladit una peste alta, iar intre ele am uns cu frisca din comert. Iar celalat platou cu clatite l-am preparat ungand intre clatite cu sirop din dulceata de prune. Am decorat cu ornamente din zahar colorat.

Comentarii

Postări populare