Brocoli cu piept de pui asortat cu morcov si ceapa in condimente, pe pat din foi de lasagne broccoli with chicken



Brocoli cu piept de pui asortat cu morcov si ceapa in condimente, pe pat din foi de lasagne
broccoli with chicken

Ingrediente:
Brocoli 
piept de pui
ceapa
morcov
foi de lasagne
apa
sare
ulei
piper alb proaspat macinat
cari
boia de ardei rosu

Mod de preparare:
Am fiert brocolii in apa cu sare pret de 5 minute. Am prajit ceapa si am adaugat in tigaia cu ceapa rondele de morcov fierte in prealabil. Tot aici am adaugat bucatele de piept de pui si am asezonat cu sare si condimente. Am prajit timp de10 minute. Am fiert foile de lasagne in apa cu sare si am aranjat pe platou dupa imaginatia mea.
Foarte gustos si colorat, chiar mi-am ridicat dispozitia cu asa un pranz usor de preparat, dar care poate fi servit si la cina.

Comentarii

Postări populare