Sos din smantina si rosii+ orez

 Ingrediente:
-smantina
-rosii
-ceapa
-marar
-oua
-frunza de dafin
-piper negru
-sareana er

Mod de preparare:

Am pus mai intai de toate apa la fiert , adaugand putina sare . Dupa ce a fiert apa, am adaugat orezul bine spalat. Am folosit un litru de apa si 250 de grame de orez. Experimentul dat, m-a convins ca astfel se primeste orezul intreg si nu se lipeste. Secretul este ; ca la final sa ramana apa, orezul se fierbe bine, insa apa ce ramane se scurge. Nu am adaugat nici un pic de unt sau ulei, nu se lipea deloc. Chiar va recomand sa incercati metoda asta. 
Dupa aceea am calit ceapa pret de ca'teva minute, am adaugat smantina si am lasat-o sa fiarba la foc incet foarte putin. In timp ce sosul fierbea, am adaugat rosiile taiate felii, astfelt incat in final sa nu fie rasfierte . Am adaugat sarea, piperul si frunza de dafin si am stins. 
Intre timp, am fiert ouale, ( 2 buc. am folosit). Le-am taiat in cuburi si le-am  adaugat in cratita cu sos. Mararul la fel l-am taiat si adaugat in sos in cele din urma.




Comentarii

Postări populare