Bulgarasi pufosei din cartofi ( aricei mici, caracatita sau boturi de iepuras) :)

Ingrediente: 
-cartofi fierti cu coarja
-cascaval
-rosii
-ardei gras
-masline (olive) 
-sos de soia
-sare
-maioneza ( pentru decor)


Mod de preparare:

Intai de toate vreau sa le multumesc gospodinelor din grupul " Gustosel" care m-au ajutat cu alegerea denumirii pentru acest aperitiv. Ele mi-au sarit in ajutor cu idei interesante care toate ar putea sa fie pe post de titlu :). 

Se pregateste foarte simplu . Se fierb cartofii cu coarja si se dau prin razatoare ca sa fie mai pufosi. Se amesteca cu sare, dar ar fi bine de pus si unt, eu am uitat sa adaug. Se rade cascavalul si se tavalesc foarte atent prin el, dupa ce se obtine forma dorita. Am vrut initial sa le modelez in forma de bilute, insa a iesit ce a iesit. 

Se da prin razatoare o rosie mare sa adauga sare si sos de soia, se pune intr-un platou. Apoi se aranjeaza in dependenta cum va dicteaza fantezia. Se pun maslinele si se asezoneaza cu legumele ramase.

Iata asa am obtinut eu in una din zile un aperitiv cu care am vrut sa uimesc pe cineva drag.
Mie mi-a iesit:). Ramane si voi sa incercati!
Mult succes!



Comentarii

Postări populare