Chec cu piersici si bucatele de ciocolata neagra

Ingrediente:
1.Oua-4 bc.
2.Faina-250g
3.Zahar-150g
4.Piersici-2sau 3 bucati
5.Ciocolata neagra-50g
6.Praf de copt- 1/3 pachetel
7.Vanilie-obtional
8.Unt-5 g
  

Mod de preparare:

Eu deja m-am convins ca pentru a pregati ceva gustos din aluat si ca el sa creasca bine, ingredientul principal trebuie sa fie " buna dispozitie". De cite ori am incercat sa pregatesc ceva din aluat si nu prea aveam dispozitie, el parca imi absorbea toata energia si respectiv nu se primea rezultatul mult asteptat. De data asta, am decis ca dispozitia mea este exact una potrivita pentru ca chechul dat sa-mi iasa de nota 10. Deci, am facut un mix din ceea ce cunosteam in materie de checuri si am improvizat reteta data, dar cum va spuneam, nu era sa iasa nimic bun daca nu era sa prevaleze dorinta de a face ceva cu adevarat gustos. 
   Deci, pentru inceput , puneti intr-un vas ouale sia daugati  zaharul, praful de copt si cel vanilat. Bateti foarte bine cu mixerul aceasta compozitie pina ea devine una spumoasa de tot si foarte aerata. Apoi adaugati cu ajutorul unei site cite putina faina si  tot amestecati cu mixerul si asa faceti  asa pina se termina toata faina. Dupa care pregatiti piersicii taindu-i felii si ciocolata o fărâmițati in bucatele  mici. Ungeti vasul din multi cooker sau cel pentru cuptor cu unt. Turnati un strat subtire de aluat la fundul vasului ,aranjati frumos bucatelele de piersici apoi turnati restul aluatului deasupra si puneti haotic bucatelele de cioclata. Setati optiunea " cake" si puneti la copt in multi cooker, sau o puteti pune in rola la 180 de grade aproximativ pentru 30 minute.



Va asigur, acesta va devei checul vostru preferat o data ce-l veti incerca!



Comentarii

Postări populare